close
今天我跟演員朋友們一起去吃火鍋。

因為我可以吃很多種的疏菜, 所以我喜歡吃火鍋。


tamio 蔭山征彥 - 無名小站
http://www.wretch.cc/blog/tamio2008

下村昌史 [fumi] の自言自語
http://fumiworld.pixnet.net/blog


我們聊了多久??

很 〜 久 〜 。。。


tamio説,
"我們的工作是真的很難。
演出的機會很少, 但是我們毎次一定要發揮實力留下工作結果。"


對。


不然的話, 就没有下一個機會。

所以我們為了自己跟未來的機會毎天要訓練和準備好。


我們加油!



To my friends!!!



That's What Friends Are For (這就是摯友的好 )
  by GLADYS, DIONNE, ELTON,STEVIE






And I never thought I'd feel this way     而我從未曾想過 自己會有這種感覺

And as far as I'm concerned         就以我而言

I'm glad I got the chance to say       我很高興有機會說

That I do believe I love you          我相信我是愛你的

And if I should ever go way          而若有天我得離開

Well then close your eyes and try       請閉上雙眼

To feel the way do today          嘗試重溫此時此刻的感覺

And then if you can remember         而後若你還記得



*Keep smiling keep shining         繼續微笑 繼續閃爍

knowing you can always count on me for sure 你知道我永遠都會是你的依靠


That's what friends are for          這就是摯友的好

For good times and bad times         順境與逆境

( In good times and bad times )        在順境與逆境

I'll be on your side forever more        我都會在你的身邊 

That's what friends are for          這就是摯友的好 



Well you came and opened me        你來臨 將我的心開啟

And now there's so much more I see     擴展了我的視野

And so by the way I thank you        我要謝謝你

Oh then for the times when we're apart     當我們分離的時候

Well then close your eyes and know      閉上眼你就會懂

The words are coming from my heart     這都是我的肺腑之言


↑↑↑↑↑↑↑

不是我翻譯的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    yukiyacafe 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()